Followers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 14, 2009

AhLi2 KuMpUlAn sAyA..

Cik Azura suruh kitaorg wat group..kitaorg ada 6 group kot..saya group ke 3..mula2 risau gak aa nak wat group sebab saya x kenal sangat student2 dalam class 2..ye aa,x pernah sembang2 pun ngan dorg,tiba2 kne jadi 1 group..tapi bila dah duduk dalam group,rasa ok sikit..ahli2 group saya x de aa cam sombong ke..dorg mesra alam gak aa..Cik Azura suruh tanya nama,hobi,warna fav,tempat suka pergi n cita2..mula2,saya panggil oitt2 cam 2 je kat dorg..sebab x tau nama dorg lagik kan..nasib dorg x kisah saya panggil oitt je kat dorg..hehe..so,lastly dapat gak tau sikit2 pasal dorg,walaupun dalam masa yg singkat..1st assignment kitaorg Cik Azura suruh wat blog..mula2 rasa cam 'alamak,dah aa x pernah wat blog,x tau sangat camne nak wat'..tapi bila dah tau camne,rasanye agak senang aa nak wat blog ni..kena menaip je kan..1st post kitaorg pasal ahli2 group..nasib aa saya dapat semua maklumat pasal dorg..semua ahli group saya ada 13 org(termasuk saya aa)..kat bawah ni de aa maklumat pasal dorg..

NAMA:sarah
HOBI:membaca
WARNA:pink
TEMPAT SUKA PERGI:rumah
CITA2:wartawan

NAMA:ajad
HOBI:membaca
WARNA:biru
TEMPAT SUKA PERGI:langkawi
CITA2:wartawan

NAMA:kanagamalar
HOBI:dengar mp3
WARNA:biru
TEMPAT SUKA PERGI:rumah
CITA2:wartawan

NAMA:epi
HOBI:membaca/tidur
WARNA:hitam
TEMPAT SUKA PERGI:masjid
CITA2:cikgu

NAMA:mira
HOBI:membaca
WARNA:pink
TEMPAT SUKA PERGI:taman
CITA2:cikgu

NAMA:kanavashini
HOBI:baca buku
WARNA:biru
TEMPAT SUKA PERGI:danga bay
CITA2:cikgu

NAMA:akma
HOBI:dengar lagu
WARNA:putih
TEMPAT SUKA PERGI:klcc
CITA2:cikgu



NAMA:ucop
HOBI:menyanyi
WARNA:hitam
TEMPAT SUKA PERGI:panggung wayang
CITA2:pelakon

NAMA:hajar
HOBI:dengar radio
WARNA:coklat
TEMPAT SUKA PERGI:thailand
CITA2:pengacara

NAMA:arun
HOBI:dengar lagu
WARNA:biru & putih
TEMPAT SUKA PERGI:cameron highlands
CITA2:bekerja di bahagian media

NAMA:hong ping
HOBI:dengar lagu
WARNA:biru
TEMPAT SUKA PERGI:genting highlands
CITA2:pakar nutrisi

NAMA:parvati
HOBI:surf internet
WARNA:biru
TEMPAT SUKA PERGI:klcc
CITA2:akauntan

NAMA:mohd. haziq
HOBI:main game
WARNA:biru
TEMPAT SUKA PERGI:danga bay
CITA2:polis


1 comment:

minkun said...

nie jer my dear..? mana lagi..?