Followers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, September 5, 2009

MiNgGu yAnG AgAk bLuR...

ermm..dsebabkan aku dah miss class yang lepas,aku agak blur ckit aa ngan ape yg dajar minggu ni..aku pun x bp pokes sgt ms cik azura ajar..mgkn sebab aku dah miss topic yang lepas,so aku agak blur ckit aa..mnggu ni ktorg blaja psl komunikasi data..komunikasi data ni 1 proses perpindahan atau penghantaran data yg dah diproses oleh komputer yg akan dihantar ke komputer lain melalui media komunikasi yang tertentu..byk lg aa yang ade dlm topik ni cam modem,bluetooth,Wi-Fi,topologi n etc..agak laju aa cik azura ngajar mlm 2..pas aje cik azura abis ngajar,die wat kuiz..aku dpt tau psk kuiz ni pun last minute..mmg aku x sempat study sgt aa..jadual aku ari rabu pun mmg padat..byk class n tutorial..ms jwb 2 pun byk gak aa yg aku x tau jwb..hehe..tp mmg slh aku sniri aa coz x study ape yg aku dh blaja awl2..mnggu ni gak cik azura collect file ktorg utk dsemak..pas 2 ktorg kne cr n post psl topologi pokok n mesh topology..aku pun br dpt tau dr mira yg ktorg kne post psl B2B,C2B ngan C2C..byk gak aa yg aku nak kne post kan dlm blog kali ni..arap2 aku dpt abiskan wat post ni cpt coz de esaimen nak kne siapkan n antar sblm cuti raya ni...

1 comment:

minkun said...

sy ajar laju ek..? kalu laju awak tlg stopkan sy dan maklumkan ok.. takut plak nnt awak xpaham.. tq