Followers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, September 22, 2009

RaYa yG X BaPe HaPpEnInG..

1st of  slamat ari raye tuk sme kawan2,bdk2 tek media,bdk2 class pengantar tekno,cik azura n espeselly tuk member2 yang rapat ngan aku..aku balik kg ri 2 ari rabu..mmg klam kabut aa kemas rumah coz kat umah 2 pun x de sape yg bley kmas..mak ayah aku bz..adik aku plak pmalas..bilik die sniri pun cm bilik org kne pecah umah..huhu..raya taun ni x cam taun2 yg pas..arwah nenek pun dah meninggal..rindu tul nak mkn wajik yg die wat..tiap2 taun slalunye aku wat kuih ngan akak aku..tp skang ni die dh keje,duduk jauh x dpt aa aku nak wat kuih ngan die..taun ni pun aku x dpt nak kuar jejalan ngan kwn2 baik aku ms sek men..dorg sme makin bz..ade yg dah keje,x dpt cuti,yg blik kg,sbuk ngan awek2 n bf2 dorg..mmg ssh nak jmpe dorg cam dlu2..de bp org je yg aku dpt jmpe..mmg x best aa coz slalunye tiap2 taun ktorg akan kumpul rmai2 then g jln kat umah sme member n cikgu2,tp taun ni x..sedih gak aa coz rindu nak kuar ngan dorg n jmpe dorg..taun ni 1st time aku braye ngan akak ipar baru..dpt aa gak duit raye..akak aku pun dah keje..die bg duit raye kat aku..hehe..2 yg best 2..wlaupn x rmai yg bg,tp dpt gak aku duit raye ratus2..hehe..ermm..kat umah mmg pnat aa ngemas..org rmai dtg espeselly kwn2 adik aku..mmg pnuh aa rmh time dorg dtg..nsb aku kamceng ngan kwn2 adik aku so bley aa aku nyebok time dorg sembang2..ry ke3 ni kwn aku de wat open house..x tau aa dpt g ke x,coz aku nak kne g umah kak ipar aku kat penang..dlm2 raye2 ni aku tension gak aa memikirkan esaimen yg byk n x siap lagik..risau aa.cuti pun x byk ari dah tinggal..kne aa aku siapkan cpt sblm aku balik uum smule..takut nnti kne mrh ngan lec coz esaimen x siap..ermm..pe2 pun slamat ari raya,maaf zahir n batin lagik skali utk sme member2 n cik azura..('',)all

1 comment:

minkun said...

blog anda telah disemak.. tq ('',)