Followers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, March 11, 2011

aku menulis bukan kerna nama

aku menulis blog bukan kerna nama.


ramli sarip-bukan kerna nama






4 comments:

eMiLiYa..==)) said...

aku tau ko terasa ngn aku..k la aku mtak maaf lah..2 ja..aku xmelalut dh

aini said...

x pe emy.
aku kejap je ni g ni.
nanti aku ok.
aku pn mntk maaf.
aku pn kasar.
aku ni mmg mdh sensitif ckit.
kdg2 org ckp ckit je,tp aku yg emo lbey.
x mo kt jd cam lb.aku syg ko.ko kan kwn aku.

eMiLiYa..==)) said...

tah lah noni..aku pon terasa smpai air mata aku kluar ngn ko msa aku mtk ko tolong aku ajar p.writing..
aku xkisah lau ko xmau ajar aku...
tp yg aku kisah sampai ati lak ko xmo ajar aku tp ko ajar pka..
xtau lah..xda sapa peduli pn ngan aku..
dh r..sori ar komen2 kat blog ko..nnti xkomen dh..ni last..

aini said...

jap2..aku x ajar pika pun
aku siap ckp kat die lec punya cara lain2.
klau aku ajar nanti korg keliru.
sebab 2 aku x nak ajar ko..
klau mende lain bley je aku ajar.