Followers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, November 18, 2010

malam dingin sunyi sepi.

yeahh..malam ni mmg malam dingin sunyi sepi..(err..tbyg cite sundal bolong plak..hehe)
mmg sunyi aa.org lain dh tdo.aku msh g bjage..aishh..
skang ni btemankan kumbang2 n belalang yg tah dr mn dtgnye.
asik nak mnempek je kat laptop n baju aku.
emm..x de tujuan pn mnulis rini.
saje nak ilangkan kbosanan tahap dewa yg melanda aku ni.
emm..ape nak dtulis eh..

oo yeah..arini raya aidiladha.(sme org tau kot.hehe)
g umah abg aku kat rantau pnjg.tdo sn.
nsb bdn,tdo atas sofa aje..=.=!!
nsb ade bntal bucuk yg aku syg teman aku.agak nyenyak gak aa tdo nye.
bgn pagi,pas solat,mandikan dak damia n daniel.siap2 kan dorg.
pas 2 br siapkan dr sniri.rini pkai baju lm je.ssbnye slh dr sniri x bawak balik baju kurung kat uum 2..
siyes..ms nak balik umah,aku x tringat lngsg psl raya.
2 psl baju kurung pn aku x bawak balik.
nsb aa ade bj spare kat umah ni aa.klau x,pkai tshirt je aa aku.hehe

rini agak best.dorg sembelih lembu.(mcm g tgk je..aku x mo tgk.nnti sian,ssh)
yg bestnye sbb dpt mkn daging fresh.hehe
de plak dagingnye abg kasik,mak wat mee sup mlm ni..sedap2.
tp aku klau bab2 mkn sup n bkuah ni fail.msti akan kene kuahnye dekat baju.haha
x psl2 kne tukar baju mlm ni.aishh..

rini dak kcik damia n daniel tdo kat umah.
jd kne bkorban ckit aa space tilam aku.
emm..rini agak emo+garang ngan dak daniel.sgt nakal die rini.
ske aje die nak main mende kotor.pas 2 x mo bsh tgn.
smpai nak kne pakse2.nangis gak aa dak 2 td aku suh die bsh tgn.hehe
rini gak aku emo ngan firdaus itam.
aishh..adekah rini ari emo aku??
*emm..sorry iel sbb makcikmu tlah garang rini..

emm..skang ni ade 1 mende yg plg aku nakkkk...
KAMERA.emmm..lbey2 g kos aku mmg gne kamera sbb de class fotografi.
jd mmg aku nak kne bli gak kamera.
sem dpn plak aku mik class fotografi 2.jd kamera sgt3 pnting sem dpn.
yg aku nak nikon D90...mmg riban2 aa hargenye..tp ni aa yg aku nak..
abg aku skang pn gne kamera ni.
die skang part time photographer.majlis kawin,tunang,ape2 je sme abg aku wat skang.
best je tgk kamera ni kat umah die td
emm..tcapai ke x impian aku nak ade kamera ni..
antara features D90

*12.9 megapixel DX-format CMOS sensor (effective pixels: 12.3 million)
*3.0-inch 920,000 pixel (VGA x 3 colors) TFT-LCD (same as D3 and D300)
*Live View with contrast-detect AF, face detection
*Image sensor cleaning (sensor shake)
*Illuminated focus points
*Movie capture at up to 1280 x 720 (720p) 24 fps with mono sound
*IS0 200-3200 range (100-6400 expanded)
*4.5 frames per second continuous shooting (buffer: 7 RAW, 25 JPEG fine, 100 JPEG Normal)
*Expeed image processing engine
*3D tracking AF (11 point)
*Short startup time, viewfinder blackout and shutter lag
*Slightly improved viewfinder (96% frame coverage)
*Extensive in-camera retouching including raw development and straightening
*Improved user interface
*New optional compact GPS unit (fits on hot shoe)
*Same battery and vertical grip as D80
*Vignetting control in-camera
*72 thumbnail and calendar view in playback






uishh..2 dia.dlm pada x tau nak tulis ape.dh agak byk aku merepek malam ni.hehe
nmpknye bantal pn dh memanggil2 ni.mata pn dh mngecik ni.
jd nytez2 semua n assalamualaikum..=)

12 comments:

Mat Sabu said...

law dapat beli nk pinjam..
lalala

aini ibrahim said...

hehe..InsyaAllah.
klau dpt beli sy bg pnjam.

Mat Sabu said...

yeay

aini ibrahim said...

hehe..suke.
murah je sy cas.
pnjam sejam 5 inggit.hehe

Mat Sabu said...

Aah Sgt Murah

aini ibrahim said...

oo..nak mahal g eh?
klau g 2 sejam 10 inggit

Mat Sabu said...

wexxx...

aini ibrahim said...

haha..
sy bg pinjam free aje.
x de byrn.
x yah riso.

Mat Sabu said...

yeaye

aini ibrahim said...

haha.
ske beno.

Mat Sabu said...

lalalalaa...merasa la nanti

aini ibrahim said...

hehe..
InsyaAllah.
bley mrase