Followers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 30, 2010

Please!! Go Away

aku bkn nak halau sape2 cme aku nak halau demam yg dh mlekat n tsebar kat bdn aku ni.
aishh..time2 exam g ni aa aku dpt demam plak.
dh aa exam aku esk..aishh
kpale rs berat,bdn penat n nak study pn x larat.
time2 demam ni gak wat aku rs rindu ngan umah.
klau kat umah msti ayah aku akan jg aku.even klau aku gerak die pagi2 pn die akan bgn n tnye aku sakit ke,nak ape.
kdg2 aku nangis tp bkn sbb aku skt,tpp sbb aku tharu tgk ayah aku jg aku cm 2.
die akan watkan aku air pns,bg aku mkn then bg aku mkn ubat
noni syg abah sgt3.






oo yeah..utk my lovely roomie thankz a lot sbb tlg blikan aku mkanan.
jasa korg dhargai.
syg korg jugak.





mntk2 aa aku bebas drpd demam ni cpt.
klau x cmne nak g exam esk..
mood = sgt2 x ok..=.=!!

No comments: