Followers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, June 13, 2011

jozan sangat mantopppppp!

*tajuk entry tiru gaya Shamsul Ghau-Ghau masa die jadi juri raja lawak dulu..hehe

Assalamualaikum n hello peeps..

sementara tunggu nak bersahur, aku tengok maharaja lawak minggu ke 11 jap sebab ri 2 aku x tgk masa kat tv..sebabnye tdo awal..hehe
and sejak aku start tgk maharaja lawak, aku rasa inilah persembahan terbaikkkk jozan..(selain persembahan yang mail lambung 2)
even aku rasa persembahan ni lagi better drpd persembahan kumpulan jambu yang sebelum-sebelum ni.
siyesly, bahagian pertama and kedua sangat-sangat best and wat aku gelak tak ingat dunia.
x sia-sia aku mintak abah pasang astro warna..hehe


bahagian pertama.


kalau nak dengar awan nano versi johan, tengok aa video ni..



bahagian kedua


kalau rasa-rasa nak tengok vacuum jadi chopper. tgk aa video ni..sangat kreatif dorg time ni.




semua video ni aku amik drpd ariftarp's channel 
sape-sape yang x de astro warna tu, bley usha2 channel die n tgk maharaja lawak kat sana.
ade gak ckit movie n drama yang die upload..tp x de aa byk sgt,
ohh..cite cun yang aku ske ade kat channel die.. (i love you atan.. :*) hehe)
layan aa kat sana sementara nak tunggu pikamon pos pendrive aku..huhu


so, enjoy aa tgk video jozan ni. =)

No comments: