Followers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, June 3, 2011

tersedar.

hiya peeps..Assalamualaikum..


arini, bl aku bc something, aku mula tersedar...
mungkin dah sampai masenye aku hargai org yang suka aku n lupakan org yg aku suka..
susah nak lupakan die..(aku dah cuba sebelum ni)
tapi aku mesti kuat kali ni, n try my hardest to forget him..
sampai bila kan nak macam ni..
asik fikirkan pasal die..
die 2 x kan nampak aku pun..x kan fikir psl aku pun..
so better aa aku lupakan die..


n beside d thing that i read, a call from en.e juz like a wake up call for me..
die still ingat aku..slalu ingat aku..
aku je yg jrg ingat die..hehe
yeah..mgkn ati aku msh belum terbukak utk en.e..tp...aku kena cuba kan.
bg ckit ruang dalam ati aku yg aku simpan utk die n hanya utk die kat en.e..
tp en.e x mcm die....aku ske yg mcm die..haihhh..


betul aa org kate, x semua yg kita suka, kita nak, kita akan dapat kan.
n mencintai org yg cintakan kita lebih baik drpd mencintai org yg x cintakan kita..

________________________________

*utk die..awk x pnh tau sy ske awk..
tp x pe aa..biar jd rahsia  je.

*en.e klau awk betul2 siyes, mgkn 1 ari nanti sy akan time awk..mgkn bl sy dh bjaye lupakan die..

No comments: