Followers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 21, 2011

thankz semua. terharu. :')

assalamualaikum and hello peeps.

today is 21 june 2011.

x de yang spesel pun pasal tarikh ni.
bukan tarikh birthday aku pun.
bukan tarikh birthday sape2 pun.

dulu aku penah wat entry pasal tagged click here.! 
(err..entry ni ade kutuk tagged ckit..hehe)
and arini aku nak ckp pasal tagged lagi dan 21 june.
yang istimewanye 21 june ni, ialah sebab bila aku online tagged aku click here!
dah ramai sangat yang wish birthday aku.. ^__^

malah, sejak 3 ari lepas lagi dorang dah start wish birtday aku.
waaaa.. i'm touched. :')
ok, nyesal kutuk tagged dulu..hehe

x penah ade lagi ade yang wish birthday aku awal-awal gini.
dorang anta message, anta comment, anta  tags, anta video.
semuanye untuk wish birthday aku.

message yg aku dpt banyak berkali2 ganda daripada biase.
(makin banyak nak kena reply ni. yang dulu2 pun x abis reply lagi. hehe..)
tapi x pe, aku x kisah nak balas.
sebab semuanya tanda dorang ingat kat aku kan..hehe..

but, aku dah wat keputusan nak buang akaun tagged aku ni.
mungkin hujung bulan ni aku buang.
bukan ape, rasenye dah x larat nak jage akaun tagged aku tu.
x tau aa keputusan yang aku wat ni betul ke x, 
tapi yang pasti aku akan delete akaun tu.
(walaupun ade rase cikit sayang sebab aku dah banyak buat kawan kat sana)

untuk kawan tagged aku, aku akan ingat hari ni sampai bila-bila.
you all rock my world!

LOVE, 
aini ibrahim.

No comments: