Followers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, June 20, 2011

memang giler ngeri!

assalamualaikum n hye peeps..

arini masa ngah best2 online facebook, aku terjumpa satu link blog.
aku pun gedik2 aa nak bukak link 2 sebab name die cambest je.
then bila dah bukak blog die, aku rase lain macam dah.
aku kuatkan diri, sebab nak bc lg blog 2.
makin byk aku bc older post die, aku dah x bley tahan.
rase nak throw up *muntah hijau* je.
aku bley btahan smpai page ke 5 je.
pas 2 x sanggup nak tgk dh.

but the thing is, kisah2 dalam blog die unik n menarik.
cian gak sbb byknye jd mangsa kekejaman laki. 
huhh! *no offense but x guna punya laki*
so,klau korg rase daya tahan diri korang setinggi everest, 
ce aa korang bc blog ni  *click here! click here! *
maybe ramai yang dah tau pasal blog ni, aku je yang baru nak tau. huhu.

_______________________________

*untuk kaki ngeri blog. blog kamu unik!*
*dunia semakin kejam. ape nak jadi dengan dunia skang ni. wake up peeps. x kan nak buat kekejaman sampai kiamat kot?*
*please.. be extra careful on road.. dont waste your life just like that. sayangi nyawa anda*

No comments: