Followers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 16, 2011

ini kisah : bola.

Assalamualaikum and hye peeps.

sape2 yg rapat ngan aku mesti tau aku ske bola 
(ok, lagi suka pemain bola sebenanye. hehe)
but, aku x de aa teruk sangat smpai 
hanya suka pemain2 bola je.
aku tengok gak bola, tp bila match team fav aku je aa. hee.


well, fyi aku suka liverpool.
ohh. x payah nak kutuk2 ok..
juz sokong team sniri je, x payah nak 
kutuk2 liverpool or team lain.
nak panggil dorg liverfool ke, ape ke, x payahhhh.


ekceli 1st thing yg wat aku ske psl liverpool dulu : pemain die.
xabi alonso. ahhh xabi. but skang die bukan dgn liverpool lg. 
how sad.
sejak aku tgk die, aku trus sokong liverpool. (tibe2 kan. hehe)
and skang, bl die dah x de dlm liverpool, aku still sokong liverpool.
once a liverpool, always a liverpool right.
you'll never walk alone. yeahh.



* abg xabi sy. hihi. ok, sy gedik. *
* xabi alonso *
* 25 nov 1981 *

ohh. baru2 ni, encik manager, kenny danglish 
dah beli 4 pemain baru.
mcm bese, aku tgk yg ensem dulu. haha. 
yang kiri skali ni sgt ensem. hihi.
4 sho, gegurl kat luar sn stuju ngan aku 
mamat yg kiri ni ensem. kan? kan?
(ohh. klau x pun, wat2 stuju dah aa eh. hee)



meh meh kenalan ngan dorang2 ni.


* jordah henderson *
* midfield *
* 17 june 1990 *
* a hottie. wink. wink. *__^ *


* stewart downing *
* midfield *
* 22 july 1984 *




* alexander doni *
* goalkeeper *
* 22 oct 1979 *


* charlie adam *
* midfield *
* 10 dec 1985 *

ohh korang. better make liverpool a champ. work hard. fighting!

LOVE,
aini ibrahim.

No comments: