Followers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, August 8, 2011

Masterchef Australia.

Assalamualaikum and hye peeps.

sejak 2 3 menjak ni, aku suka sangat tengok cite2 masak ni.
daripada masterchef australia, masterchef america, hells kitchen, junior masterchef,  jamie at home (jamie oliver) semuanye aku tgk.
waaaa. mcm gurl good2 je kan tgk rncgn masak2 ni.
but realiti n siyesly, aku x bape pandai masak. hoho.

baru je tadi aku tgk season finale masterchef australia 2010 kat 
channel fav aku, 711 star world.
dua2 contestant yang masuk finale 2 aku ske.
callum hann ngan adam liaw.


* ini callum. 20 taun. student. comey. *


* adam. 31 taun. lawyer. cool. *

untuk series ni, adam menang dgn jayanya. die dpt 89 point berbanding callum 
yang dapat 83 point. x de aa jauh beza sangat kan.



adam dapat $100,000, publish buku memasak sniri n dpt training ngan chef2 
yang hebat2 kat australia.
callum plak dpt training ngan salah sorang judges, george utk 3 bulan n dpt 
duit blanja $10,000.
ok aa kan. masyuk je adiah dorang ni.




* caption : we want food! we want food! *
* judges yang ala2 garang, tp sangatttt funny + baik *
* george yang tengah2 tu *


* ini semua contestants. semuanye unik. *
* yang duduk belah kiri skali, aaron. he's rockkk! *

skang masterchef australia dah ade yang 2011 punye.
kat malaysia x tayang lagi. aaa. x sabar nak tgk.
yang aku tau, dorang nak tayang masterchef america plak pas ni.
waaa. dapat aa aku tgk keganasan gordon ramsay lagi pas ni.
tp dlm masterchef die x ganas sgt. dlm hell's kitchen die bapak ganas.
sp x kuat mental n emosi, mmg x bley keje ngan die ni.


* judges masterchef america. ok aa, tp aku lg ske judges aussie. *
* yang tengah2 2, gordon ramsay. *

tart ni wat aku tergoda. nak try wat nanti. tart coklat ngan krim vanilla. 



perghhh. sedap! ni, contestant aussie yg wat, fiona. comey kan die.
muka ala2 britney spears je.


x lama lagi ade masterchef malaysia plak. emm. dpt ke dorang setanding ngan
chef2 dr america ngan aussie ni? hope so. x sbr nak tgk.

till then, happy fasting peeps.

LOVE,
aini ibrahim.

No comments: