Followers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, August 15, 2011

ini kisah lama : KONSERT SIMFONI DIRAJA.

Assalamualaikum and ello peeps.

skang ni ujan kat kedah. maybe dah musim 
ujan kot, i'm not sure.
jadi untuk korang2 yang nak masuk uum balik lepas raya 
nanti (termasuk aa aku), bawa aa payung eh.
sediakan payung sebelum ujan kan.. =)

ohh. bukan psl payung yang aku nak ceritakan arini. 
(even tiba2 idea psl payung dah dtg kat otak aku ni)
maybe next entry aa aku tulis psl payung. hehe.

so, arini aku nak cite psl konsert simfoni diraja.
yeahh. mmg ni kisah lama. aku sbenanye dah lama 
nak tulis psl ni, tp asik lupa je.
arini bila belek2 pic2 dalam laptop aku, 
aku nmpk pic2 time konsert 2.
jadi, jari jemari ketot ni, terus nak menaip. hehe


* aku still simpan tiket ni. ok aku poyo.  *
* sangat xcited ms beli tiket ni sbb nak tgk super faizal. *

konsert ni wat kat DMAS, UUM. 15 April 2011. 9 malam.
jangan tanye aa kul bape aku g sn kann.
g sana sejam awal kot. hehe.
sebab nak amik seat depan. hee.
aku g sana ngan roommate2 aku : pja, cik ros,
fara (dah ex-roommate skang. huu), emot n fauzi.

paling aku x suka time dah abis konsert.
orang2 serbu artis2 2 x ingat dunia dah. 
sampai sanggup langgar semua org.
mmg tettt aa time 2. de sorang minah yg jd jaga artis 2, 
(aku lupa ape org panggil, otak blank x mampu nak pikir dah) 
langgar aku smpai payung aku jatuh n kamera aku tertolak 
time die ngah gedik2 lari nak selamatkan  faizal tahir yang waktu tu belum kuar daripada bilik lagi. 
motif die lari gedik2???
faizal tahir x kuar lagi kot time 2. mcm die duduk jauh sangat 
je kan sampai nak lari laju2 x pandang org g 2.
aku pun perli aje kuat2. even die x pndg aku, 
yg penting telinga die dgr. nasib aa kan.

lagi 1 pasal petugas2 kat luar dewan 2.
aaaa. geram je. pe salahnye kalau benarkan kitaorg 
dekat2 ckit ngan artis2 ni.
nak amik pic je pun, bukannya nak culik dorg bawak g siam kan.
aku plak terlupa nak tunjuk pas photographer aku.
kalau x, mesti lepas kan aku nak amik pic dekat2 ngan FT. hehe.

so, here are some pics that i took take night.

* dr kiri : emot, pja, fara, cik ros *



* rmai org kate muka FT dlm ni nmpk seram. mane ade. huu. 
pd aku die ttp ensem. haha *


* ana rafali sgt mesra peminat time ni *
*pic yg kanan ni aku amik depan2 dia, ms dia duk dalam kete. *
* lama gak aa dia tunggu dlm kete sebelum balik *


ekceli, aku ada rakam video performance dorg  mlm 2, 
and nak share2 ngan korang.
tp x bley nak upload.aku try upload kat utube dulu, 
but it will takes ages to finish.
so, x dapat aa nak share ngan korang. 

till then, happy fasting peeps.

LOVE,
aini ibrahim.

No comments: