Followers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, February 8, 2011

dirisik.

3.2.2011.
walaupn dah lewat beberapa ari (sbb tenet slow,laptop dpinjam n bz ngan keje) aku still nak update story pasal dirisik ni..
uh uh..akhirnya dirisik..
mcm bese,aku n pija jd jurugambar x rasmi.
abg aku lewat ckit smpai,so x dpt aa die nak amik gmbr dorg.abg aku lagik terer aa bab2 amik gmbr ni,aku ni baru aje blaja.jd gmbr nye x bape bgs.
____________________________

muka-muka pihak lelaki



_________________________

muka-muka org penting ri 2.



______________________________

walaupun mrisik,sarung cincin gak.(kat meja makan je aa..)


____________________________

muka2 lain.





kalau ikut tarikh yg dorg bincang,InsyaAllah,akak aku akan kawin bulan 5 ni..aaa..arap2 aa time 2 aku x de xtvt yg bley halang aku drpd balik umah n join kenduri dorg kat kuantan nanti..dh lama x g kuantan ni.

utk akak aku,dan nak kawin ni,jgn jd cam budak2 g.x mo majuk2 slalu.(mcm aa aku x g 2 kan.hehe..)x mo buli2 abg dol.wish u all d happiness n happily ever after.

No comments: