Followers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, February 27, 2011

egokah kamu?

kdg2..org 2 x sdar y die 2 ego.
x kire aa laki or gurl
slalunye laki akan kt gurl ego n gurl akan kate laki yg ego.(biase aa kan.)




np aku tetibe nak ckp psl ego ni..emm..sj je..hehe
kdg2 aku rs org yg ckp kt ego 2 x sedar yg die 2 sbenanye lg ego drpd kt.
but still nak ngate org lain lagi kan..
so,r u one of them??


orang yang ego selalu............


*tolak kebenaran,x nak time pndgn org lain.
*slalu cekak pinggang (gambaran die mbesar diri)
*wajah serius + masam x hengat
*kurang mesra
*pilih kwn espeselly yg staraf je
*mudah marah klau org lain wat clap.
*mudah tercabar ngan kbaikan org lain
*klau die salah,die ssh nak mntak maaf n die sukar memaafkan 
*x bley time teguran
*suka dpuji n tunggu je org nak puji die.(yg ni mmg x bley blah aa)
*ske berbahas n nak menang je..(err..mcm aku je kdg2.hehe)




orang tu ego kalau...............


*klau die jwb betul je,die epi,ske n bangga diri
*klau x dlantik pegang jawatan die kecewa n x tenang
*klau die jd ketua,die kasar dlm bg arahan
*klau die 2 org bawahan,die ssh nak ikut ckp ketua die n degil
*mudah marah klau org nasihat die
*emo n mudah tersinggung
*pilih kwn yg staraf
*tonjol dr scr blebihan
*perlekehkan org lain
*suka nyampuk pbualan org
*buruk sangka kat org lain
*suka tinggikan sore ms bckp




so,camne?ade x ciri2 ni ngan korg..?
klau ade x pe aa..bley brubah kan.
cbe utk x jd ego..
klau utk aku plak..err...ade ckit.haha
ego gak eh aku ni..huhu




*x sangka ske nyampuk perbualan org 2 ciri2 ego..=.=

No comments: