Followers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, January 9, 2011

Alhamdulillah..^____^


hoyeeii..rase seram sejuk yg aku rs sejak aku bgn tdo td dh mlayang-layang n ilang trus..
Alhamdulillah n syukur..akhirnye pnantian aku b'baloi gak..
wlaupun usaha x sberapa(aku mmg mls),tp result aku agak ok..
1st time ni sjak 3 sem aku kat uum aku dpt pointer 3..slalunye 2 lbey je..(giler truk result aku kan..haha)
dgn result ni aku x de aa rs bsalah sgt mntk abah n mama kuarkan duit bli kamera tuk aku..(btw,aku dh bli kamera,esok angah anta kat umah..hehe..juz like i wanted,D90)..
but then dak itam kate np bli kamera 2..2 kamera tuk amatur je..emm..x pe aa.mmg aku amatur pn kan.
kang amik yg canggih2 sgt mcm aku tau gne je..hehe
g pun dlu bl aku tnye die die x mo kate ape2..bl dh bli ngomen plak die..
D90 pn dh ckp mhl bg aku..x kan nak amik yg mhl2 lg..cian kot kat mama n abah nak kuarkan duit.
yeahh..yg pnting x bley trus epi ngan result ni..kne usaha lbey lagi sem dpn..(yo yo oo je kan..haha)
yg aku ske sbb process writing aku dpt A..yesshh..ni aa yg aku arapkan pas com 2 dlu dpt B+ je..nmpknye bi aku still ok g aa..aku ingatkan bi aku dh makin truk..hehe
n subjek yg aku risau lulus..x pe aa wlaupn ckp2 mkn,at least aku x perlu ngulang subjek 2 smula kan.

ehem3..mlm ni abg faizal tahirku..(tetibe jd abg kan..haha) btanding kat AJL mlm ni..(sme org pn tau kot)..walawee...xcited kot aku nak nengok die mlm ni...hopefully die menang mlm ni..jd champs..InsyaAllah...go go FT ^____^




wlaupn byk g lagu yg aku ske ade btanding mlm ni but FT is my fav n always be my fav..(hehe..mood gediks)
but then aku skong gak black..aku ske lagu drama king n sofea jane 2..yuna ngan cinta sempurna 2 pn aku ske..best lagu 2..sme lagu aku pnh dgr kcuali lagu api 2..aku x pnh dgr lagu 2..agak tkejut bl dorg msk AJL..but then,rezeki dorg kan..
pendek kate mmg byk aa lagu aku ske btanding mlm ni..good luck tuk dorg sme..(mcm dorg tau je kan aku wish..haha)..
panjang kate,same2 aa kt nengok mlm ni sp yg mng..hehe

*plan mlm ni tgk AJL smbil nyusun jigsaw puzzle..hehe


selamat malam-faizal tahir..(what can i say..he's SUPERB)

No comments: