Followers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, January 1, 2011

new.year.

sana sini org cbuk aje psl new year.klau tgk kat fb 2 smenye xcited psl new year.
bg aku..emm..biase je aa..tahun baru,normal aa 2.
kdg2 t'pk time thn baru Islam x de plak dorg heboh2 g ni kan.even x rmai kot yg tau n x amik pot psl tarikh 2..
tp bl tahun baru ni saje sme xcited,nak celebrate,countdown bagai lagi.aku rs sme 2 x perlu kot..
ckp aa klau kt msyukuri tahun baru ni..msh dberi pluang utk hidup..msh bnafas d dunia ni.


g 1,bl taun baru je sme nye tanye psl azam baru.bg aku x de maknenye nak wat2 azam 2 sme.wat pe aa kan.
klau kt dh ade azam n nak kan sesuatu,x perlu tnggu taun baru kot.gedik2 aje nak tnggu taun baru br ade azam kan..
dh ade sesuatu yg kt nak,trus aa b'usaha tuk dptkan mende 2..x kire aa waktu 2 taun baru ke x..
tgk aa..byk je org2 yg azam x tcapai..cmne nak tcapai klau azam 2 waktu taun br je yo yo oo smangat nak wat itu ini,pas 2 lpekan trus azam 2..
pas 2 bl dh msk taun baru lagik ade aa ayat2 g ni.."azam baru sy nak pnuhi azam2 sy yg taun2 lpas pnye"..
nampak sgt aa yg azam die mmg byk g x tcapai kan..hehe


pesal aku agak emo n skema psl sme ni..emm..aku pn x tau.maybe sbb aku poyos kot.haha
tp 2 aa..aku cme x ske ngan new year thing ni..mgkn care org2 kt sambut thn baru pn slh 1 sebab aku x xcited n ske pn psl new year ni..sp2 yg wish kat aku,aku wish aa balik..ckp aa cam 2.
btw,tarikh arini cantik..1.1.11..kan2?hehe


emm..dh msk bln 1 ni..means x lm g kne balik U dah..im not ready yet..nak cuti lagikkk...x mau balik U lagik...(ok gedik).sem ni x wat baju baru  pn..pkai aje aa yg lame..hehe..
memikirkan mak n ayah aku byk kuar duit tuk umah baru,aku rs x perlu aa aku wat baju baru..nambahkan beban dorg nak kuar duit je..
g pun nanti nak kne beli kperluan lain lagi..byk 2 nak gne duit.jd better aa aku x wat baju baru..aishh..ape aje aa aku.psl baju baru pn nak cte kan.haha


bila dh bukak sem,means result pn nak kuar..aisehh..siyes aku takut.nak2 bhs asing 2.aduhh..takut ohh klau x pas..mmg truk aa aku klau bhs asing 2 x pas.
mintak aku pas aa bhs asing 2..(mcm subjek lain sah2 dpt ok je kan riso psl bhs asing je..haha)
tp 2 aa..wat ms ni aku cme pk kan psl bhs asing 2 je..risau.risau.risau..~.~


esok nak g umah abg aku..dh lm ni tgk humaira..msti dh byk pkembangan die.tah2 dh bley jalan.hehe..xcited nak tgk die esk..g ngan damia (dak ni lagi xcited nak jmpe humaira..).abah.mama.dak itam 2 kate x mo ikut plak..saje gedik.konon takut balik umah lambat.huhh..bukan die duk asrama lagi,dh duk luar pun.nak takut ape lagi tah.
saje aa 2 bg alasan x mo g.tp aku rs x kan bjaye alasan die 2..abah mesti suh die g gak..padan muka.hahaha..(gelak jahat)..what to say..aku mmg akak yg jahat pun..haha

No comments: