Followers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, January 21, 2011

ucapkanlah CINTA.

post ni ditulis ms aku ngah asyik melayan lagu..
bl hayati liriknye..mood aku trus dtg..rs nak mnulis + mrepek kat blog ni..hehe

cinta..something yg x dpt kt lihat,cme org yg alaminye je tau camne rasenye.
aku..emm..x tau lagi camne rsnye cinta..(mgkn ade ckit dlu ms zmn form 3 n 4,ngan en h..hehe..skang mgkn ade,tp ntah aa..)
tp klau cinta yg sejati..emm..aku rs skang ssh nak dpt cinta cam 2.
bg aku,hanye org yg ikhlas + jujur je yg akan dpt cinta yg sejati..

emm..bl kt dh rs kt cintakan seseorg,better btrus trang sbelum org 2 hilang drpd hidup kita.
bl dh hilang,br kt akan rs sdey + kcewa sbb x mampu nak miliki cinta die..x mampu nak bahagia dgn die..
yg kt dpt hanya tgk kbahagiaan die ngan org lain..(siyes,sme org pn x nak rs + tgk mende ni kat org yg kt ske kan..wlaupn kt kate x pe,x ksah, tp hati kt akan rs sdey sgt..)
mase 2 senyuman,gelak tawa yg kt wat hanya palsu sbb kt nak cover rs sdey kt..nak ilangkan rs pedih kat hati kt.. 

idup pn akan rs sunyi + jiwa kosong sbb die dh bkn lagi dgn kita,idup die bkn lagi utk kt,die dh jauh drpd kt
dan ms ni kt akan rs yg hanya die yg mampu ilangkan sme 2.
tp mustahil aa mende 2 nak t'jd kan sbb die bkn milik kt..

jd..ucapkanlah cinta sblm t'lambat..
kt bkn idup tuk slama2nya,jd hargai mase yg kt ade skang n wat aa something yg bmakna tuk kt..
x perlu takut klau d'tolak..skurang2nye kt dh m'cuba dan luahkan ape yg kt rs.
n x perlu kcewa,sbb klau die bkn utk kt,mgkn d luar sn ade seseorg yg lbey baik utk kt,kan..=)

lagu yg wat aku de mood utk mnulis...

dadali-di saat aku mencintaimu